I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 22, 2008

Aku Kena TAG Lagi Ke ?

:n3sl0_27:Adesss...aku kena TAG lagi..kali ni Tag dari Cit Fafau...
Haaaa...lepas ni meh tag aku lagi ye kawan2....
tengok aku jawab camne lak pas ni...
:n3sl0_52:

[1] Bekas kekasih saya adalah :
takde ex-bf...i'm with my 1st love now...hehe
:n3sl0_19:

[2] Saya sedang mendengar :

I Dont Want To Miss Thing - Aerosmith
:n3sl0_15:

[3]Mungkin saya patut :
mkn nasik..perut dah bunyik


[4]Saya suka :
rasenya tak perlu citer kat sini laaa...
:n3sl0_37:

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
semua rakan2 haku skrg adalah sahabat yg baik ngn haku....
:n3sl0_29:

[6]Saya tak paham :
tak paham benda2 yg aku tak paham laa...
haaa...korang paham tak apa yg haku tak paham???
aku pun tak paham...
hua hua hua huaaaaa
:n3sl0_40:

[7] Saya kehilangan :
hmmmmmm...ilang apa erk...
ilang ingatan kot...muahahahaa
:n3sl0_25:

[8] Ramai yang berkata :
badan ko cam dah berisi sikit laa
:n3sl0_22:

[9] Makna nama saya :
takleh citer sini...nanti kantoi lakk...hehe
:n3sl0_30:

[10] Cinta itu adalah:
dua hati telah menjadi 1, dlm erti kata lain, saling memahami antara satu sama lain, leh menerima n memberi, memerlukan pengorbanan, kesetiaan, kejujuran dan kepercayaan...dalam percintaan juga memerlukan keserasian dan perkongsian....berat sama di pikul, ringan sama di jinjing...
:n3sl0_51:

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
korek idong kot...wakakaka
:n3sl0_40:

[12] Saya akan cuba :
tido awal mlm ni...
:n3sl0_59:

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever

[14] Telefon bimbit saya :

wat men game jer...wakakaka
:n3sl0_25:

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
1st skali celik mata...
:n3sl0_50:

[16] Saya paling meluat apabila :
penat aku ngan soklan ni...
:n3sl0_03:

[17] Pesta/Parti adalah :
tempat yg ramai org...

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

semua baby haiwan comel2...
:n3sl0_19:

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

duk lam perut mak...la la la
:n3sl0_37:

[20]Hari ini :
Hari Rabu - 22 Oktober 2008 - 9:12 pm

[21]Malam ini saya akan :

jap lagi nak keluar makan mihun tomyam...beshhh
:n3sl0_75:

[22]Esok pula saya akan :

ntah...kita citer esok leh? hehe
:n3sl0_65:

[23]Saya betul2 inginkan :
keamanan dunia
:n3sl0_96:

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

erkkk...lupa nak tgk cermin hari ni...
:n3sl0_62:

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :

of coz arked permainan

[26]Makanan Barat atau Jepun :
errrr...nak mihun tomyam se boleh?
:n3sl0_75:

[27]Bilik yang terang atau gelap :

dua2...

[28]Makanan segera adalah :
Meggi kot...eh camne nak eja megi erk...
aku bukan kipas susah mati megi...lalala
:n3sl0_35:

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
adesss..kena tag lagi..
:n3sl0_27:
walopon fafau tak dengar apa yg aku cakap ni...
tapi aku cakap ngan blog dia kejap tadi...huhu

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
nak...nak....jap aku fikir erk...
:n3sl0_07:

[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
[34]Nak kongsi benda nih ngan

** ida **
** Arian **
** Yusry **
** Eiffelz **
**
PGE46 **
**
Salwanee **
** Mawaddah **
** Beca_Sakti **
** Tin Kosong **
** AkuXDEnama **

:n3sl0_40:pada mangsa2 haku..sila jawab TAG ni cepat2 erk..mana tau ada TAG lagi pasni akan menyusul...:n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40:
:n3sl0_107:

6 comments:

mawaddah said...

aku kene tag gak kew..aku kene caj ni..satu huruf senget..bleh x nes..:-" zaman skrg mande ade free2:-"

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~mawaddah~
kalo ko cas ako...ako cas ko dabel...
:P

MieAmor♥ said...

wes pesal ko da stat pggl aku salwanee wes [gelak gulim]

APE-KO-KESAH???? said...

dear neslo...
i mmg nk wa tag u...
hati meronta2 nk wat neh..
tangan dah menggigil2 dah nk tekan keyboard nie nk jawab tag...
apekan daya...
diri ini...
seorang...
ANTI TAG!!!!!!

maaf...


salam permisi...mau cabut bulu ketiak dulu....

regards,
maafXDEnama

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~mie~
wakakakakaa...mie...cam sedap lak aku tgk dorang panggil salwanee..

~XdeNama~
suka hati ko laaa...
hidup laaa anda disebalik topeng misteri yg anda ciptakan....huhuhu

MieAmor♥ said...

geli ati jerk aku dgr org pggl aku salwanee wes.. dr kecik smpai beso org pggl ambe mie.. kui3