I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 15, 2008

Double Awards !!!

:2::2::2::2::2:
yeaaa...aku dapat award lagi...hehehe..
thanks to dia-ida(terpaksa tuko) ngan beca-sakti for such a lovely awards


:11::11::11::11::11:

ni award dari dia-ida...agak kepelikan pada award dia neh...
dan aku rase agak brutal jugak laa maskot untuk award dia ni...
to dia-ida, apa laa sangat yg haku ajo kamu tu nak banding apa yang kamo dah ajokan pada haku...thanks ye utk ilmu2 tu dan award neh...cayam kamo bangat !!!:6:

:50::50::50::50::50:


Ni lak award dari cit beca_sakti yang aku tak tau lagi kat mana kesaktian dia neh...
pada tayar beca diakah...atau pada pedal beskal tu kah...atau pada rim beca tu sendiri...
harap2 cit beca leh citer ler serba sedikit pasal nama Sakti tu tang mana kesaktian dia..hehe
Thanks pada beca mucuk utk award ni...
Cute award neh...lenkali wat award lagi erk, tp jgn lupa bagi kat haku gak...hak hak hak...:44:

:7::7::7::7::7:



:41:Babai !!!:43:

6 comments:

Aku-Ida said...

name pon sipu award... kene ala2 kungfu gitu.... wakakakaka...

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

hahaha...tenkiu bebeh :-*

»-((¯`»pGe46«´¯))-» said...

wah dpt dua :(

jelesnya :(

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

alahai pge..nak jeles apanya :))
kamo kan dah dpt byk award..lagi mau jeles kaa? :-"

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ said...

kesaktian ku terpaksa di rahsiakan..takut anti ada plak yg crack kesaktian ku itu...:))
sama2 kasih wahai nes :">

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

oh beca mucuk...
kaseh mu ku terima...
hak hak hak !!!