I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 5, 2008

Kisah Dia & Taik Kucim


Sbelom haku panjangkan lagi en3 kali ni...aku nak gelak dulu...
:n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40:
Ok..en3 ni haku wat sempena en3 kawan kita nih...
Nak tau citer sebenar klik --> :n3sl0_100:Taik Tucen !!!:n3sl0_63:

adesss...kelakor abis laa kawan kita tu...
dia siap lukiskan rupa taik kucim ke'sayam'ngan dia tuh...
semata-mata nak suruh haku paham nape dia takmo basuh taik kucim tuh...
:n3sl0_40: ada ke patut dia nak buang je selipar dia tuh..bukan dia je..tapi
semua mangsa2 taik kucim tu nak buang selipar dorang... adoyaiiii... membazir laaa korang nih...
basuh je la weiii:n3sl0_40:
Dalam ramai2 tu semua geli taik kucim ke?:n3sl0_68:
Nak buang wat pe laa...
bukan nyer taik ->:n3sl0_88:atau taik ->:n3sl0_92:
Tapi nak kata apa lagi...tu hak masing2...suka hati korang laa..
haku just bagi pendapat je..:n3sl0_35:
Meh kita tgk apa yg dia duk citer kat haku...

Memula tgk..haku blur...mende laa cik adik kita nih lukis:n3sl0_40:
lepas dia citer satu-persatu baru la paham:n3sl0_40:
ikuti keterangan cik adik kita ni pasal lukisan dia :n3sl0_14:
:n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40:
korang paham ke tak paham apa yg dia citer tu :n3sl0_97:
Yang paling kelakor tang ampaian dia ngan taik kucim tu
:n3sl0_40::n3sl0_40::n3sl0_40:
Tapi tabik la gak kat dia..
pasal berani tunjuk hasil tangan dia tu kat aku:n3sl0_55:

lepas abis topik pasal taik kucim tu..dia sambung lagi lukisan dia
Pasal pic ni...no komen laaa..
haku saje je tayang kat sini..
wat kenang-kenangan :n3sl0_62:

Gambo atas ni ada lebih kurang camni tak ->:n3sl0_16:

Ok..ni aje en3 merapu meraban dari haku kali neh...
Pada cik adik manis kita neh..sori eh..:n3sl0_29::n3sl0_28:
pasal kamo jadi bahan en3 haku kali neh...:n3sl0_40:
Eleh..suker ar tu:n3sl0_37::n3sl0_62::n3sl0_62:


p/s: taik kucim tu bukan merujuk pada taik kawan blogger kita tu iaitu [C][A][T] a.k.a Kucim_Syiam ye...:n3sl0_37::n3sl0_40:

15 comments:

MieAmor♥ said...

haha..
ngek r nes..
ko g letak sume gambo tuh..
ptot la ade mende nk ckp..
[antuk pale kt dindng]

MieAmor♥ said...

lupe plak..
kteorg da spakat nk buang jerk sandal2 tuh, psl xde sape yg wiling nk pegang itu najis..
nseb baek aku de lg 3sandal yg duk simpan dlm umah.. haha

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

isk isk iskkk..korang neh..
wat bazir duit mak ayah je...
cuba ko pk..takkan pasal geli nak basuh..korang nak buang sandal2 tu...
isk isk isk :geleng2 pale:

-(•÷[ M1z4lov4 ]÷•)- said...

ish ish.. hape la.. nes...haha.. cian kt mie... aku tumpang simpati atas sandel mu..

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

wakakaka miza =)):gelakguling2:

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ said...

mie..buang la sandal tu..anti mok cik cleaner ambik basuh dia pakai..mula ah nganga sekor2 tgk..=))

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

nde kucim2 ni :-w :-w

MieAmor♥ said...

miza..
haha..
sob3
ko simpati kt sandel jerk

Ca..
nk wat camne..
xde yg sudi mbasuhnyer..
taik pum duk kt citu lg..
muntoh ijau aku [antuk pale kt dinding]
kalo basuh kang air tuh trus jatuh dkt dpn umah org bawa..
xke nnt kne maki..

cat..
spesis cat kut..
hehe

nes..
aku wt mcm blog aku jap..
haha

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~miza ~ beca ~ [C][A][T]~

ako dok payoh jawab mende2 doh...ada receptionist sini...=)) =)) =))

~mie~

dakpe2..watler cam umah mu...jgn bawok taik kucim masuk sini doh laa...kang takdok org nak basuh pulok.. :-"

Dhada said...

HAHA apelaa guna la paper or plastic ka utk amik then buang tahi tuu .

dayah@yasha said...

kasik calit je kat nes.. hahhhhhaa!

»-((¯`»pGe46«´¯))-» said...

mungux..hahhhahahaa....
leh main taik2 ek..taik kucen lak tu..hahaha...sian cat terasa..hahaha

mawaddah said...

ni en3 ko palink kelakar nes....mau berketul2 piyed aku kuar gelak mlm neh...muahhhhaaa

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~dhada~
betol...betol...betol...!!!

~dayah@yasha~
apa kata ako calit kat ko...hehe

~pge46~
shadap u pge !!!
sape mungux ?:-w kamo ke? :P

~mawaddah~
piyed ko berketul-ketul ke?hmmmmmm:-?

dBagHaNi said...

hak3.....penat aku gelkkkkk.hehehehee.
kalu aku pon aku buang jer.....
huhuuuu.....