I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 26, 2008

Duplicate Yahoo Messenger

:mKening:Ok..kali ni kita citer pasal Yahoo Messenger a.k.a YM...
Tahukan korang...korang leh on YM lebih dari satu akaun pada satu masa...
ngeh ngeh ngeh...begini caranya adik2...
psstttt....:mNgumpat:Pada sapa2 yang dah tahu, sila duk dendiam...
daku mau citer pada sesapa yang lom tahu je neh...
:mBom:

Memula korang gi kat Start Menu
klik Run
Kalo tak tahu gak kat mana,
Sila tgk gambar bawah ye adik2...

:mMandi:Pastu sila taip ----> regedit <---- mcm gambar kat bawah ni

pastu pergi ke
HKEY_CURRENT_USER
---> software
---> yahoo
---> pager
---> test
:mKorek:kemudian, klik kanan, amik
---> New
---> DWORD Value

Sila tgk contoh kat bawah

:mThinking:pastu taip ---> plural

:mSmoking:klik kanan mouse pada plural
ambil Modify

:mKanta:tukar 0 kepada 1

ngeh ngeh ngehhhh...:mGelak:
sekarang sudah beres..
korang leh on ym dengan 2 akaun skali gus...
jangan kata 2 akaun je...ribu-riban pun boleh ni...
:mWekk:chatting la korang sampai lebam biji mata...


:mBom:Selamat Mencuba !!!:mSelam:

3 comments:

c!k uly tEpoNg said...

wahaha..sgat sukaaa..mane ;a ko dapat mnde2 ajaran ni nesloww uii

♣♠♥♦...ŋ3ŝŁº...♦♥♠♣ said...

ha ha haa...daku jumpa kat padang bola...sedang daku main bola..tetiba daku tersepak batu...semasa daku mau bangun...daku ternampak benda alah ni...muahahahaaaa... :gelakjahat:
jgn marah nyah!!!

-/\/\-!-z-@-|_-0-v-@- said...

mueheheh!! mmg baguih~ tp syg.. aku da lama menggunakan ym.multy~ apekah menatang ini same waktu dgn multy??