I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 7, 2008

Anugerah Hati

:cinonet_10:Macam tak caye...dapat lak :027: (hati) dari
si Tuan Putri...

:cinonet_30:
Ampun Tuan Putri...
Patik amatlah berbesar hati menerima HATI dari Tuan Putri yg chantek rupawan....

Terharu sungguh patik rasa...huhuhu
:cinonet_05::cinonet_11:
Tak sangke...time2 lewat malam camni terima buah tangan dari putri...
Sudilah kiranya tuan putri terima buah tangan dari patik...

Nah ambik laaa buah tembikai ni wat santapan tuan putri
:cinonet_32:
:cinonet_25:eh..hape daku melalut tengah pagi bute ni...
:cinonet_17:
he he he...saje je nak test emot baru ni...
ngeh ngeh ngeh...

di samping tu nak tayang Anugerah Hati
yg haku dapat ni...
Pape pun...nak ucapkan Trimas kat
Putri Mie pasal sudi kasi haku hati beliau...
walopun baru je kenal...

Tenkiu bebeh...:cinonet_52:
Okeh...kali ni haku nak kongsi :029:yang haku dapat ni...
Ni sebagai penghargaan kat korang pasal susah payah hapdate blog utk haku baca...
Dan haku nak bagitau...aku suka lepak kat blog dorang...

Penerima-penerima hati,usus,limpa,ginjal,woh pinggang,jantung,jantung pisang dari aku adalah:

:022:Nyork a.k.a Kelapak:022:
:039:Lana Ratu Koke:039:
:024:Yusry with double Y:024:
:022:Bilis..eh Bliss laa:022:
:039:Epe Ensem:039:
:024:Green yg tak suka hijau:024:

:cinonet_12:
p/s: [C][A][T] ngan /\/\iz@...korang dah dapat kan?
so..takyah bagi la erk...
ngeh ngeh ngeh...
:cinonet_09:

7 comments:

Kelapa Nyor said...

bertuah aku bangun sahur hr ni.. tup tup tup dpt adiah.. hehehehe... mekasih2

]¦•¦[ ♥ ŋ3ŝŁº ♥ ]¦•¦[ said...

he he he...
welkam.....

Putri Mie said...

tahniah! :)

iEn said...

ien pong dpt anugerah hati tuu.. perghh!

happy blogging :)

miss N said...

soo cute. esp yang mata berair-air tu

ユウスリ¥ú§®¥ @ ÐøúßLë_¥ユウスリ said...

aper nak cakap nih
x der per per la mekacih

Lana said...

ako akan ucap maceh bile ko kasi kat ako sowank2 je... neh nak kongsi ngn ramai owank...tak cukup makan la ako :mukalapa: