I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 8, 2008

TAG lagi,lagi & lagi....

Adessss...kena TAG lagi oleh Encit bilisBliss a.k.a Cinta Arjuna perghhh nama....
huh...malasnye nak menjawab soklan2 neh....

Tapi takpe laa...haku jawab gak laa...

:peace:Nama2 Timangan:peace:
n3sl0 -->geng2 ym/blogger panggey

:haha:Aku seorang yang....:haha:

Pendiam
--> mmg payah aku nak bercakap...nak2 benda2 yg aku tak suka

Rajin
--> dlm hal2 yg aku suka & aku nak wat time tu

positif
--> kadang2 time nak sedapkan hati

tak sombong
--> walopun just menghadiahkan sekuntum senyuman

Dekut
--> kalo org yg aku tak suka mintak something ngan aku

Baik Hati
--> leh tanye ngan sesapa yg kenal aku
confirm korang tak kenal..nges ngesss ngesss


Malas
--> dalam hal2 yg aku takmo layan...buang masa je...huh

Bukan seorg pemaaf
--> depends on wat laa...

Berangan
--> ye..aku suka berangan...
leh ilangkan tension aku..
tp ilang kejap je..pastu dtg alik

Pokok
--> aku suka kehijauan...umah aku byk pokok2 eksotik...
ni bukan pokok bunga tau...tp pokok eksotik

Membaca
--> aku suka membaca...
biasa nya novel buku teks tapi kadang layan je pape buku pun kalo tiba time aku nak membaca...aku sanggup tak tido just krn nak abiskan bahan bacaan aku...

Pets
--> aku suka bela hewan2 neh paling suka arnab/musang
-->pernah bela : arnab/musang/ikan laga/kera/nilong(spesis monyet)/burung merpati/burung hantu & sekarang bela kucing je

Dah la tu...byk sgt nak citer...nak tau lebih lanjut sila tanye aku sendiri okkkk...

:mwahh: Insan Teristimewa:mwahh:

Semua yang aku sayang amat istimewa bagi aku.
Aku sayang bangat sama kalian <--( khas utk org2 tertentu je) Aku lahir dlm keluarga yg ramai... so malas nak citer satu persatu.. ngesss ngesss ngessssss :music:Lagu kesukaan:music:

Aku ni jenis yg simple je...mana2 muzik yang menceroboh ke gegendang telinga aku, sumer aku layan...Kalo aku tak suka, aku off je radio atau aku mute je (kat room) hehe...
Tapi paling suka oldies song laa...paling best layan oldies song time drive kete...kena lak masa tu hujan....perghhh..

:muntah:Makanan Kegemaran:muntah:

Semua aku bedal...
paling suka makanan yang aku masak sendiri
Yang mak aku masak
Yang nenek aku masak
Mihun Tomyam
Pizza Hut
Kek Coklat yang aku wat...
(pasal aku leh letak seberapa byk coklat yg aku nak)

:tekejut:Warna kegemaran:tekejut:

Aiseh ni cam nak isi kat buku biodata kengkawan kat masa skolah rendah je...
Semua warna aku suka daa...ikut kesesuaian keadaan dan tempat.
Boleh ke jawab camtu? hmmmmm.....:tongkat daku:

:fcuk:Sikap yang membuatkan aku stress:fcuk:

Penipu
--> jgn cuba tipu aku okekkk
penyebok --> suka ambik tau hal aku
Berlagak --> mcm le bagus sgt...huh
Tak tepati masa --> aku paling tak suka menunggu...kalo tunggu aku takpe..hehe
Org yg usik barang2 aku --> Do Not Touch !!! ok ?
Org yg tak reti nak diam --> potpetpotpet..tak letih ke? isk isk isk...aku yg mendengor ni penat dengor...
org yg banyak soal/byk tanye --> cam sekarang ni...malas tol nak layan

Semua sikap buruk yg ada lam dunia ni aku tak suka okkkk...
hehe..cam le aku ni bagus a.k.a perfect sgt...

:ejek:3 Benda yg mesti ada lam beg aku:ejek:

errr...beg apa ni?

Kalo lam beg baju --> ofkos la pakaian2

Kalo lam beg duit --> semestinya duit2, gambo insan2 tersayang,i/c, lesen memandu, kad bank ,
kad klinik, kad pape lagi laaa...& kadang ada bil pas beli brg terselit gak(lupa nak buang), ntah apa lagi la lam beg tu...malas nak check...

Handbag
--> nama je ada handbag...tp tak pernah bawak jenjalan..aku simpan lam kete je...
lam tu ada begduit, kamera, sampah2....ntah pape lagi ada lam tu

Beg laptop
--> apodaaaa...laptop la kat dlm tu...
pendrive2 ku ada lam tu skali/ cd ada 2,3 keping

:nanges:Kali Terakhir aku menangis:nanges:

Aku susah nak menangis lerrr..
boleh dikatakan berhati batu..hehe
ntah bila aku menangis ntah...next

:gelak:Tag 6 rakan aku:gelak:

Kali ni aku nak suh [C][A][T] , /\/\iz@ loba2 ngan Putri Mie jawab...
biar berpeluh ketiak dorang menjawab...

soklan tambahan utk korang....

Anda rasa n3sl0 best kerana_________


(bukan neslo yg wat minum tu tau)
ni cakap pasal aku okk...--->n3sl0

:diam:SLOGAN:diam:
kenapa anda rasa desbliss best______
Saya rasa desbliss best kerana...errrr...kerana...
ntah ko pilih ar jawapan ni Bliss wei...

A. krn bliss pakai spek
B. krn bliss ada Hanie
C. krn bliss nama dia dekat2 ngan ikan bilis
D. krn bliss pandai bawak moto a.k.a bekas mat rempit
E. krn bliss TAG aku
F. krn bliss tak mandi pagi
G. krn bliss seorang nyah
H. krn bliss seorang gay
I. krn bliss seorang lelaki
J. semua jawapan di atas
K. bukan semua jawapan di atas.tak tau nak describe camne bliss neh
L. lain-lain

haaaaaa..hambek ko bliss...ko pilih la ye.. :peace:


:segan::rokok::bai:
Harap anda berpuas hati ngan jawapan di atas...

5 comments:

bensofian said...

:ngeh3: tag aku telah disiapkan...tahniah...huhu, pasni leh la aku tag lagi...soklan2 yg mencabar dr sediaada..:gelakjahat: tapi nape ada soklan yg tidak dijwb dgn bersungguh :nanes: ampes..aku soh nyatakan nape aku best...bukan aku kene pilih mana yg best..:nanes:

p/s : pasni nk tag soklan peribadi lak..wakakaka :gelak jahat:

Anonymous said...

hoyehhh... neslo besh sbb nescafe campo milo... haha

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~bliss~
:nanes:
nape encit bliss tak puas hati neh...
dah ikut skema jawapan la tu..

:sob sob sob:
sila jgn tag haku lagi pasni....
haku namo jawab dah:nanes:

nape bliss nak tau pasal peribadi haku neh?:hmmm:
...berfikir sejenak...:garu2dagu:

~putri mie~

he he he...hoyehhh hoyehhhh

Anonymous said...

jawapan ako GH okekkkk tut utk bliss tut..

Neslo : nescafe campo milo ek..wahh best tut sbb ako klu minum nes campo milo memank segera ako beyak... best.. prett prettt

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

wakakaaaa lana:gelakguling2:
aku pun fikir jawapan tu laaa....:gelakjahat:
errrr...cik lana..sila basuh lepas anda beyak ye..dan jgn lupa...flush jambanmu itew...busuk donk...
hnnsss hnssss:kembang kempis idong: