I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 11, 2008

Membuat Lukisan Graffiti

Jom kita wat lukisan graffiti kita sendiri @mari@mari@mari
Tapi korang jgn conteng kat mana2 dinding yang berdekatan ngan korang lak...@takbole
Walaupun kita akui graffiti ni sebagai satu seni, ia tetap dianggap sebagai kegiatan vandalisme.
So, jgn pepandai gi conteng umah jiran ke...tok penghulu kg korang ke ... ishhhh..kat mana2 laa...
Ingat !!! Ia satu kesalahan okekkk...@satu@sembah@satu
Jadi, bagi sesapa yang gatal tangan nak wat lukisan graffiti sendiri,

Atom Smasher's Graffiti Generator membolehkan korang wat graffiti sendiri.
Nak cuba ???
Sila klik sini...@adil@adil@adil
Lebih cepat, mudah & yang penting...tak salah disisi undang2...hehehe...

@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi@sengihnampakgigi
@nari@nari@nari@nari@nari@nari@nari@nari@nari@nari
@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul@siul

@senyumkenyituntuk buat graffiti seperti di bawah,
Sila klik graffiti@senyum




Photobucket Image HostingSelamat Mencuba !!!Photobucket Image Hosting

11 comments:

iEn said...

very nicee.. xyah laa aku conteng2 dinding kat luar rumah nie hehehe

»-(¯`CAT´¯)-» said...

nes.....:gelak guling2:dinding lain tadop ke:gelak guling2:aku tgok army ade:gelak guling2:inspektor sahab ade:gelak guling2:aku nk conteng pn takut wess:gelak guling2:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

thanks ien...
ooo...dah biase men conteng2 luar umah erk?

ko gelakkan kan aku [C][A][T]...
aku saje letak polis ngan ashkar tu kat situ...nak elakkan org2 cam ko conteng...:gelak muka jahat:
aku tau..ko mesti biase men conteng2 dinding kan?:angkat2kening:

sharksuke said...

nk conteng pakai apa ek dinding nie

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

kena ada:
line tenet
komputer/laptop
jari
utak :supaya leh pikir camne nak wat
he he he:senyumnakal:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

huhuu...cam menarik jerk..leh ar try neh..hik hik...:P

Lana said...

neslo menghasut suma kanak2 ribena menconteng dindink :gelenk2kelapa:

@LiYaNNuaR said...

erk.. kalau nk conteng pd gambar2 camane ek?

a Q r a m said...

gambo kedue tu xle trime

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~lana~
hehehe...:senyum2setan:
ako tak hasut wat jahat laa...drpada dorang conteng dinding umah..baik conteng kat situ...

~@liyannuar~
erk...camne tu?
kalo nak senang..print..pastu conteng laaa...hikhikhik...
jgn mare!!!

~aQram~
nape la mamat ni takleh terima kebenaran?redha je laaa wehhh...
:gelakguling2:

dayah@yasha said...

sempoi~
#peace#