I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 27, 2008

Salam Lebaran

Andai jemari tak sempat berjabat,
andai wajah tak dpt bertatap, seiring beduk yg menggema,
seruan takbir yg berkumandang, ku aturkan suara salam bagi menyambut hari raya idul fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara mohon maaf zahir batin.

Ketika lisan tak terjaga,
ketika janji terlupakan,
ketika taipan melampau batasan,
ketika sikap tidak berkenan,
ketika ku fikir yg bukan2,
tercipta sesal,luka salah padamu kawan.
Di hari nan fitri penuh kemenangan ini,

ku mohonkan maaf atas segala salah dan khilafku padamu kawan.
Tiada pemberian terindah perbuatan termulia
selain maaf dan saling memaafkan

Ramadhan yg mulia akan berlalu,

Aidil Fitri yang agung kini telah tiba

Tiada nyanyian yang bisa menggetarkan hati
selain alunan takbir

Selamat meraih kemenangan,
semoga kembali ke fitrah.


Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

16 comments:

»-((¯`»pGe46«´¯))-» said...

salam aidilfitri sayam...

huhu..bilakah kita akan berjumpa...

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

cett!!!

a Q r a m said...

mekasih ye bg kad

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

same2...hehe

sharksuke said...

kad raya lg..
duit raya aku xdapat2 gak.
heheh.
tensen nie

tin kosong said...

kasik skalik ngn kad kawen laa..hehehe..thanz..

~Cinta Milo Ais~ said...

mekasih cik n3slo...nanti saya tepek kat blog..sekarang saya cuti nak gi buat kuih raya ngehehee

dayah@yasha said...

cedey nya..
daku jua nyah~
salam raya~ jgn lupa rajen2 la wat posa enam.. =p

Marzuki said...

slamat ari raya

Cik Choki said...

kamu, selamat hari raya :)

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

camne kad raye mu lg bnyok dr aku ni........:muke tensen:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

~shark~
duit raya ke mai umah baru leh dpt :-"

~tin kosong~
apa kata ko kasik kad kawen ko?
hehe

~cinta milo ais~
tepek ler..jgn memalu

~yasha~
InsyaAllah aku akan pose enam...ko pun rajen2kan laa diri tu pose 6 gak...jgn pandai pesan kat haku jer...huhuhu

~marzuki~
selamat hari raya utk kamo jua

~choki~
kamo...selamat hari raya gak my step sister..muahahaaaaa

~[C][A][T]~
laaaaaa...:tepuk dahi:
itupun ko nak jeles ker? ilekkk ar...dah terang lagi bersuluh dorang suka haku dari ko.. muahahahaaaa...jgn mare cat sayam...haku gurau2 je...hehe

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

natam mu nes kecek lagu tu ke aku.....aku br nk blutooth leman ketupat perak ke mu..kensel r...:muke tensen:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...

weh cat..nenet mu yg mu blutooth tu dop sampai2 lagi kat haku neh cat weh....ni mu nak blutooth hok lain pulok ke aku...dop payoh la cat wei...

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...

dop sampai lg ke...errr..ni mesti aku siap blutooh ke fon lain ni...nti...aku anta lg skali...siap ngan tok2 aku aku anto...pakej bulan madu...hahahaha:gelak guling2:

Lana said...

wahh siap ngn kata2 hikmah tut...pandai wat puisi ko ni nes...