I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 22, 2008

Tag & Kad Raya Dari Ruffemo

Kali ni aku dapat kad raya dari ruff pulak.....:Budak_Cute_17:
Tenkiu ruff...
kali ni haku nak hambek 5 keping dari beliau...hehehe...
sori ruff, haku tamak sket neh...sumer haku berkenan laaa...
tak reti nak pilih....

:Budak_Cute_11::Budak_Cute_26::Budak_Cute_24:
Di samping tu jugak...haku nak jawab tag beliau...

7 Fakta Tentang diriku

AKU - aku adalah aku...bukan org lain...hahaha..leh jawab camni tak ruff?

HIASAN DALAMAN - aku suka bab hias-menghias ni...dah nama pun pompuan..rugi la kalo pompuan tak suka hias2 neh...Tak kira laa hias diri ke...umah ke...pape je laaa...

KERETA - emmm...kereta ada tayar 5...satu tu wat spare...hahaha

LAPTOP APPLE - sama je fungsinya ngan laptop haku skang...so, tak kisah laaa..apple ke...orange ke...lemon ke...kiwi ke...takde hal punya dlm bab ni...

TIDUR - tido??? Zzzzzzzzzzzz....

IKEA - aku ada karpet ikea kaler oren...hehehe

Maka tamatlah riwayat soklan tag dari ruff...harap anda berpuas hati ngan jawapan2 di atas... ngehhh ngehhhh ngehhhhh....
Haku malas nak tag sesapa...daku kebizian...nanti tak sempat lak nak wat lawatan spotcheck mangsa2 tag haku neh...

~TATA~